Sabtu, 19 Februari 2011

LIPOSUCTION !!

Liposuction !! Selamatkah untuk Tubuhmu ?

Kamu memusuhi lemak di PERUT, PINGGUL, PEHA & LENGAN.Kamu takjub membaca kisah selebriti dan wanita ternama dunia melakukan LIPOSUCTION.APA ITU LIPOSUCTION? HARUSKAH KAMU MELAKUKANNYA JUGA UNTUK MENDAPATKAN BENTUK BADAN YANG MENARIK?

Bagaimana membentuk tubuh agar kelihatan indah dan langsing?Pelbagai cara dilakukan termasuklah latihan fizikal, percaturan diet atau pengambilan ubat-ubatan.Bagi sesetengah orang, kaedah seperti ini sering menemui kegagalan.Diet pula tak dapat nak hilangkan lemak di sesetengah bahagian.Justeru itu, dengan berkembangnya teknologi dalam bidang kecantikan dan perubatan moden, wujudlah pelbagai medical intervention termasuklah LIPOSUCTION.LIPOSUCTION merupakan satu alternatif dalam bidang pembedahan untuk membentuk tubuh yg ideal dan bebas selulit.Di sini saya akan berkongsi sedikit info mengenai pembedahan sedut lemak.

1) APAKAH YANG DIMAKSUDKAN DGN LIPOSUCTION?
Liposution merupakan 1 prosedur yg dilakukan menggunakkan peralatan khas utk mengurangkan lemak2 di bahagian tertentu bg mengembalikan bentuk tubuh yg asal.

2)BOLEHKAH IA MELANGSINGKAN TUBUH SECARA TOTAL?
Liposuction bukan untuk weight reduction.Ia bukan pembedahan untuk melangsingkan ataupun mengurangkan berat badan.Liposuction is all about body contouring & reshaping.

3)RISIKO MELAKUKAN LIPOSUCTION?
*Lemak masuk dalam saluran darah ke paru2 (kesulitan bernafas)
*Pendarahan berlebihan.
*Mungkin berlaku kerosakan kepada organ2 di dlm tubuh secara tidak sengaja ketika memasukkan alat penyedut lemak.

4)KOS LIPOSUCTION?
Bergantung kepada bebera faktor.Ia meliputi jumlah serta berapa banyak bahagian lemak yang disedut,bergantung kepada hospital ataupun klinik yang melakukannya.Secara puratanya, pada bahagian perut sahaja ia boleh menelan belanja antara RM6000 hingga RM7000.

JADI UNTUK APA MEMBAHAYAKAN DIRI DAN MEMBAZIR DUIT SEBEGITU BANYAK !!

SLIM DIET 2 produk yang diformulasikan bersama dgn vitamin, mineral dan 9 jenis asid amino iaitu protein yang diperlukan dalam badan.

Program diet sihat bagi menurunkan berat badan secara semulajadi.Berkesan dan SELAMAT.Melangsingkan tubuh dan mendapat bentuk badan yg ideal.Tiada kesan yg memudaratkan kerana SLIM DIET 2 menyediakan bahan kandungan yg lengkap spt protein yg berkualiti tinggi,vitamin, mineral & elemen2 yg diperlukan tubuh secara seimbang.

Keterangan lanjut boleh hubungi :-
AZLAN AZMAN = 012-2228925
SUNAZRAH SALEH = 017-2503929


Tiada ulasan:

Catat Ulasan