Jumaat, 18 Februari 2011

Apa itu Slim Diet 2 (SD2)

Apa itu Slim Diet (SDII)?
SDII adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral. SDII juga bukanlah ‘meal replacement’ dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah ‘meal supplement’ dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.

‘Protein Sparing Modified Fast’ (Ketogenic Diet)
SDII berkonsepkan Protein Sparing Modified Fast adalah suatu konsep selamat yang telah dibangunkan oleh dua doktor di Harvard Medical School melalui kajian yang terperinci oleh Dr George Cahill dan Dr George Blackburn.

Kebanyakan pelan diet bertumpu kepada pengurusan pengambilan kalori yang mana pada hari ini terbukti kurang berkesan malah ada pengguna yang akhirnya mengalami masalah kegemukan lebih teruk daripada sebelum mengikuti pelan diet tersebut. Kini, dengan SDII anda boleh menurunkan berat badan secara sihat semulajadi, pantas serta berkesan.

Kelebihan Program SDII:
1. Diet sehat bagi menurunkan berat bdn secara semulajadi
2. Melangsingkan tubuh dan mendpt bentuk bdn yg ideal
3. Kawalan berat badan untuk jangka masa panjang yg baik dan menyihatkan.
4. Tak rasa penat (menyediakan bhn kandungan yg lengkap dan mencukupi seperti protein yg berkualiti tinggi, vitamin, mineral dan elemen2 yang diperlukan tubuh secara seimbang)
5. Mengekalkan struktur kulit yang asal dan cantik (tiada geleber2)
6. Menghapuskan kandungan lemak yang terkumpul
7. Tiada rasa lapar
8. Tiada kesan yang memudaratkan
9. Berkesan dan selamat
10. Halal


UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI SAYA
Sunazrah 017-2503929
Azlan 012-2228925

Tiada ulasan:

Catat Ulasan