Khamis, 24 Februari 2011

Bagaimana nak Jadi Ahli? bagaimana nak buat bisnes ni?


Sejak kemunculan saya di Majalah Mingguan Wanita, ramai yg sms atau menelefon bertanya soalan di atas.


untuk memudahkan cerita, sila ikuti panduan berikut.


A)Nak Jadi Ahli?

- beli 3tin pada harga rm150 setin = jumlah Rm450 dapat 3 tin. Jika tidak jadi Ahli harganya rm180 setin. So Anda Jimat Rm90!!

- Bagaimana nak dapatkan produk ini?
Boleh dapatkan terus 3tin Alpha Lipid dengan cara-cara berikut:

1. dapatkan dari ejen-ejen yg berdaftar, dgn mengisi borang ahli dan bayar terus kepadanya

2. beli terus di ofis syarikat di Midvalley, KL tetapi anda perlu isi borang ahli dan yg paling penting isi bahagian bawah iaitu "sponsor information" , contoh jika anda nak saya jadi sponsor sila tulis nama "AZLAN AZMAN" dan nombor sponsor i.d. 237061

3. order melalui saya dgn sms atau email maklumat anda spt Nama, ic, alamat dan maklumat akaun bank (utk bayaran bonus). Saya akan daftarkan anda dgn syarikat. Bayaran boleh dibuat melalui terus bank in ke Akaun Maybank saya . Jika dah masukkan wang sila sms ke 012-2228925 jam berapa, jumlah berapa dan tarikh masuk wang tersebut. Jgn lupa masukkan kos penghantaran rm10 untuk semenanjung malaysia. barang 3 tin akan dihantar kepada anda dalam masa 3 hari selepas bayaran dibuat dan ditempah oleh saya/

4. Anda juga boleh faks maklumat anda ke talian faks saya. Sila sms kepada saya jika anda nak tahu nombor faks kami.


Banyak Kelebihan jadi Ahli sebab keahlian anda adalah seumur hidup!! selagi anda beli alpha lipid lah...


B) Nak Join Bisnes??


Ramai dah dapat "bau" atau tahu bahawa ramai top leaders atau pengedar Alpha Lipid dapat wang bonus bulanan dan bonus royalti yg banyak dan mudah....so nasihat saya, kalau nak bisnes JANGAN join dgn 3 tin sahaja....macam mana nak bisnes dgn 3 tin??? tak cukup tin tu...


Simple: Beli 30tin = terus jadi SUPERVISOR!!

Modal RM4500, untung 25% setin atau rm25 setin plus rm30 untung runcit. so total RM55 setin. Ini belum kira jika anda membina rangkaian/empayar bisnes anda...memang banyak dan berbaloi investment anda...berbanding 8% untung setahun jika simpan duit di dalam ASB.


Kelebihannya ialah banyak:

1. Supervisor layak kumpulPV (tin) untuk dapat Royalti Bonus Setiap 6 bulan

2. Komisyen rm25 setin adalah tetap forever....
 
3. Overriding daripada group dah bermula

4. Potensi untuk berkembang ke arah RUBY (income RM8000 sebulan)...

5. Potensi untuk mendapat Country Pool 1%, 2%, 3%

Anda juga boleh terus join Pangkat Manager....semua terpulang kepada anda...cuma dinasihatkan anda untuk hubungi kami atau mana-mana ejen untuk mendapat penjelasan lebih lanjut...

p/s AWAS!! ada juga sesetengah website mengalu-alukan anda isi borang secara online, Sebenarnya tiada borang online. Kertas borang "hard copy" ada boleh didapati dgn ejen/pengedar yg sah. Semua pendaftaran akan didaftarkan melalui syarikat beribu-pejabat di Midvalley City.
C)Apa Kelebihan Jika Anda JOIN dalam TEAM bimbingan saya???
Saya tidak menjanjikan apa-apa yg hebat. Memang saya tiada berikan e-book percuma seperti website lain...tetapi....

InsyaAllah jika anda berikan komitmen, saya beri komitmen dgn...

- BIMBINGAN / COACHING (bukan sistem ayahpin yg mana dia seorang je yg kaya...). saya percaya "adalah lebih penting saya ajar anda memancing berbanding saya bagi ikan kepada anda".....sebab jika jika anda pandai "memancing" anda pasti berjaya di mana-mana dan dalam apa jua keadaan atau tempat. Semua bimbingan ini adalah PERCUMA berdasarkan pengalaman saya dan grup sehingga berjaya dan terus berjaya mendapat pendapatan 5 angka setiap bulan dan terus berkembang

- Persembahan Peluang Perniagaan setiap minggu- anda boleh hadiri perjumpaan mingguan yg cukup memberangsangkan terutamanya di Kuala Lumpur atau di lain-lain tempat saya akan maklumkan (utk yg dah join ata bakal join). Jadual roadshow ini biasa anda boleh dapatkan dari leaders. (grup ayahpin tak de macam ni....sebab ayahpin dok umah je, duduk sibuk cek point yg org lain buat, bukan dia yg buat...sekadar perumpamaan je)

- Latihan/Training PERCUMA yg akan diadakan dari semasa ke semasa. Latihan ini adalah dari mereka-mereka terutamanya Top Income Earners/ Pemimpin yg telah berjaya membina perniagaan ini dari bawah sehingga berjaya ke tahap tertinggi DIAMOND. (Ayah pin tak boleh nak buat training macam ni sebab dia sendiri tak buat...hanya panda buat 2 tin je....rekrut org baru pun tak....sekadar perumpaan ajaran sesat ayahpin-awas!)

Ikut KAMI, anda pasti BERJAYA!!
Ramai yg dah ikut kami dah berjaya mendapat Pendapatan Luar Jangkaan dalam Masa singkat...Kami tak perlu merayu anda...jika anda TIDAK percaya...lihat sahaja kami buat.....tengok 6 bulan lagi berapa income kami.....insyaAllah makin banyak!!

JOIN TODAY!!




Dari  blog
Wan Hamidi Wan Sulaiman
http://alphalipid.blogspot.com
Ahli Farmasi/Konsultan Kesihatan




Keterangan lanjut boleh hubungi :-
TEAM DREAMCHASER II
AZLAN AZMAN 012-2228925

SUNAZRAH SALEH 017-2503929


Tiada ulasan:

Catat Ulasan