Khamis, 10 Mac 2011

Bagaimana nak meningkatkan pembakaran lemak semasa berdiet SD2 ?

Minum air kosong atau air mineral sekurang-kurangnya 2 litre sehari. Tambah minuman anda dengan meminum teh hijau atau teh herba yang sudah dinyah keffein dan tanpa gula.

Jangan biarkan diri anda berlapar ketika berdiet. Berlapar hanya akan merendahkan metabolism anda dan melambatkan pembakaran lemak.

Lakukan ujian air kencing dengan Keto sticks setiap hari untuk mempastikan pemakanan anda sudah betul mengikut keperluan berdiet. Dapatkan warna pink setiap hari untuk penurunan berat badan yang lebih banyak.

Jalanilah cara hidup yang aktif seperti mengamalkan menggunakan tangga dari menaiki lift bagi tingkat yang rendah atau parkir kenderaan di tempat yang jauh supaya anda boleh beriadah secara tidak langsung. Jika mampu bersenamlah selama 30 minit setiap hari untuk mempercepatkan lagi pembakaran lemak. Pilihlah senaman aerobic yang mempercepatkan dengup jantung anda (cardio exercise) seperti berjongging atau berbasikal.
 Amalkan pengambilan 2 sudu teh cuka apple (Apple Cider Vinegar) setiap hari supaya pembakaran lemak dibadan dapat ditingkatkan.

Ambil 4 sudu teh minyak “LE RICHE” seperti minyak zaitun setiap hari. Boleh tambahkan dengan mengambil 2 biji kapsul Flaxseed Oil atau lain-lain minyak/lemak didalam ketegori asid lemak yang diperlukan (Essential Fatty Acids).

Ambil FiberMax atau serat makanan sebanyak 1 sudu besar kedalam segelas air kosong dan minum sebelum setiap kali kita makan. Ianya melawaskan pembuangan air besar dan juga membantu penurunan berat badan.

Ingin mencuba produk Slim Diet 2 & Fibermax...
Boleh hubungi kami :-
Team Dreamchaser 2
Azlan : 012-2228925
Sunazrah : 017-2503929

Tiada ulasan:

Catat Ulasan