Khamis, 9 Februari 2012

MITOS DAN KETURUNAN GEMUK


 
Saya Keturunan Gemuk
Ramai orang yang sudah putus as...
a akibat mengalami kegagalan di dalam diet. Salah satu kegagalan adalah disebabkan oleh kepercayaan bahawa masalah kegemukan berpunca dari masalah keturunan.

"Habis bagaimana, saya kan keturunan gemuk, tengoklah emak saya, tengoklah nenek saya, tengoklah bapak saya"....Itulah yang selalu kedengaran

Ingat! Ini adalah sebahagian mitos yang harus dibuang jauh-jauh sekiranya anda ingin kelihatan ramping dan slim.

Apa yang hanya diperoleh atau diperturunkan adalah rangka tubuh kita, ukuran tulang, dan bentuk tubuh. Lemak yang ada di dalam tubuh badan kita BUKANNYA diperturunkan oleh emak kita, atau nenek moyang kita, ataupun dari bapa kita.Timbunan lemak di dalam badan adalah sangat berkait rapat dengan cara pemakanan dan corak kehidupan kita..

Ingat! lupakan tentang berat badan anda,letakkan azam dan semangat baru, kita mahu sihat, somulakan amalan kehidupan yang sihat!


DENGAN SLIM DIET 2 DAPAT MEMBANTU ANDA..

HUBUNGI SUNAZRAH SALEH : 010-2749601

Tiada ulasan:

Catat Ulasan