Selasa, 16 Ogos 2011

Berhati-hati dengan produk TIRUAN!!


Salam,


Kepada semua pengunjung blog jee, di sini jee nak ingatkan, u olls janganlah beli produk2 slim diet 2 ni kiosk2,jamu2 atau pharmacy, bukan apa, baru2 ni ada beberapa laporan bahawa terdapat produk yang tidak mempunyai batch number. So carefull yer.


Jika u olls nak beli produk, please dapatkan dari pengedar atau agen yang sah yang di lantik syarikat, HQ dan stockist yang besar cuma ada di Northpoint,Midvalley. Jika anda berminat untuk dapatkan produk, contactlah pengedar2 yang sah ni, syarikat ada menyediakan penghantaran menggunakan Gedex, so kalau malas nak keluar ke apa, barang akan di hantar terus ke rumah@ofis. Kan lebih mudah mcm tu. just tambah rm10 utk penghantaran saja. Dalam tempoh satu@ dua hari barang akan sampai kepada anda.


Saya juga ingin memaklumkan bahawa di sini kami tidak akan bertanggungjawab dgn cara pemakanan sd2 jika anda membelinya di luar (maksudnya kat kedai lah). Dan bagi mereka yang telah membeli dengan mana2 pengedar, sila dapatkan nasihat dan pandangan mereka jika anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai Slim Diet II ini.

Sunazrah Saleh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan